środa, 17 grudnia 2014

Wysil się!

Marzenia to ważna część życia. Dzięki marzeniom wiesz, jak zdefiniować cele. Dzięki celom, wiesz jak zaplanować drogę do ich osiągnięcia. Jak masz plan, wiesz jak dojść do celu. Wg mnie wszystko zaczyna się od marzeń. 


Krótkie doświadczenia pokazują, że marzyć nie jest łatwo. A tym bardziej trudno o nich mówić. Czy marzenia są intymne? Owszem. Czy marzenia są prywatne? Oczywiście!

Dlaczego więc namawiam, a wręcz nakazuję mówić otwarcie o swoich marzeniach? Dlatego, że marzenia niewypowiedziane na głos, do kogoś, spisane, są ulotne bądź znikają, nie materializują się. 

Doświadczyłam Waszych obaw przed mówieniem na głos o swoich marzeniach. Usłyszałam wręcz "no jak? no co ty? to jakieś dziwne?" W odpowiedzi mogę zadać także pytanie "A zatem dokąd zmierzasz moja przyjaciółko?"

Jestem w przededniu pokazania swojej koncepcji "10 kroków edukacji finansowej dla kobiet". Nauczę Cię, pokażę jak obchodzić się ze swoimi pieniędzmi. Tylko po co? Skoro nie wiesz, po co są potrzebne Ci pieniądze. "Do życia" - odpowiesz. Jasna sprawa. 

Wysil się jednak na coś więcej, bo do życia niewiele potrzeba.

Daję Ci jeszcze trochę czasu. To czas, który ja przeznaczam na dokończenie konceptu. Ty masz czas na wzięcie się za bary ze swoimi marzeniami. To ciężka praca, marzyć. Wiem to, widzę to po reakcjach. Jak jest łatwo, to niczego się nie uczysz, stoisz w miejscu. Jak jest trudno, to się rozwijasz. Ot, prosta prawda życiowa. Do dzieła moja przyjaciółko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją opinią. Dziękuję